gtpassat Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Siden jeg nå har kjøpt ny bil selges snyltepassaten. Fakta 1992 modell passat cl km:221000 17'oz med gode dekk 14'piggdekk på felg alarm, el-soltak, sentrallås, servo, hengerfeste, gt look, hvite blinklys, knfilter, senket, eu ok 10.02. Det var det jeg kom på men ring for mere info. Pris 40 000 el bud veiavgiften for år 2003 er betalt Roy steensen tlf 40850361 Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Er du interresert i å selge bare felger? Evt. pris? Mvh Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Det spørs hva folk vil gi med felger det men hvis ikke jeg får et bra bud på bilen blir den ribbet for dill og gjordt helt orginal. Dekkene som står på er ny i fjor og det følger med 2reserve dekk som er nesten helt nye også men jeg vet ikke hva dette er verd ca 7000,-? Men først og fremst vil jeg selge bilen slik den er:) Du kan jo kjøpe bil og få felger med på kjøpet:D Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 hmmmm... den bilen har da stått hos naboen flere ganger, kan det stemme???? (rong i øygarden) Om det er den, så er jo den drit flott! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Det kan stemme det ja, typen til svigermor som bor der. Bilen er bra den ja så her er det bare til å kjøpe. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Synd det er så sinnsykt langt unna (Skien-Bergen)!!!....tør ikke å kjøpe biler uten å ha sett/prøvd den. Kjipt, så pen ut og kunne ihvertfall hosta opp 35K for den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Synd det er så sinnsykt langt unna (Skien-Bergen)!!!....tør ikke å kjøpe biler uten å ha sett/prøvd den Det skjønner jeg, kjipt å kjøre så langt også liker du den ikke. Den går for 35000 nå når nye bilen er kommet i hus og sommer dekk skal kjøpes. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg