G_Yog Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Noen som har no erfaring med å trekke ekstra kabel fra coupen og ut i døra.. ?? Den kabelgjennomføringa som er der fra før er jo bare en svær kontakt.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Vinner du så mye på lyden ved å bytte ledning da? Spørs jo om du skal montere en monster høytaler i døra da... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 er ikke noe problem å gjøre det vel? åpne døren så ser du hvor kablene går nå. lag ett hull hvor kablene går inn i coupe og før kabel gjennom her. lag nytt hull inn til døren (i gummien). skru av høyttaler, og bruk hånda til å få fram kabelen. teip kabelen med elektriker teip sammen med de andre kablene når man er ferdig (imellom dør og coupe) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Sitter ikke no høytaler der fra før.. skal ha inn et rockford power frontsett og de får 200w rms hver.. Så vil ha litt kabel.. Ville helst slippe å borre nye hull i karosseri.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 jeg har komponentsett fra RF, kjøpte nye sidepaneler fra VW som har plass til høyttaler, og så laget jeg ikke hull i karroseri, men i plastikken mellom dørene hvor det er hull... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 kosta sidepanela hos vw? stress å montere? hørt dørpanelet er stress å få av i poloen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Ja den prisen kunne jeg tenkt meg også pga mine har blitt så stygge pga folk sparka borti de.... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Fant noen av noen av pin'ene i stikken som ikke var i bruk og borra der.. Jeg kjøpte skuffene på vw forhandler for ca 250 pr. stk Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 å montere dørpanelene er jo da dø enkelt :) Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Fant noen av noen av pin'ene i stikken som ikke var i bruk og borra der.. Jeg kjøpte skuffene på vw forhandler for ca 250 pr. stk 250.- pr. stk, fikk du bare dørlommene m/plass til høyttaler da?? Fikk du med monteringsbrakettene som skal skrues fast innenfor dørlommen, den som høyttaleren sitter i. Jeg bestilte nettopp et sett med komplette dørlommer til 6N med høyttalerinfestninger til en kamerat (totalt 6 deler, 2 lommer, 2 griller, og to innfestninger) Å det kostet med min ansatt rabatt hos Peder S. Fjetland, ca 900.- Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 250,- var kun for skuffen.. skal ikke bruke de originale grillene så trenger ikke resten av stæsjet.. illenium: Ta av dekselet på håndtaket, under de finner du to skruer.. så skrur du av dørpinnene. Dermed er det bare å nappe litt så løsner de... sitter i klips rundt hele.. Har du el.speil er det no plugger du må dra ut også.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg