Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

får bare "tjener avbrøt tilkobling" når jeg går inn på LFS norge serverene.. hva skjer ?

da har du tydeligvis blit bannet for X antall dager...

jeg er bannet fra Drifting Though Gears, og da kommer den meldingen opp nårjeg prøver å komme inn...

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! Prøver å få igang en liten drifte turnering.

 

Simple, men saklige, regler og ellers masse moro er vel hovedpoenget med dette. Kopierer inn posten jeg postet på LFSNorge forumet:

Min tanke er at to deltakere kjører mot hverandre. Om det er en hel runde, eller bare en seksjon av banen kan diskuteres. Også om det skal være forskjellige klasser. Bilene er jo helt forskjellige, og kan driftes i forskjellige hastigheter.

 

Mine regler er veldig enkle, men dere kan komme med flere

* Førstemann i mål.

* Om å gjøre å ligge breit mest mulig, selvfølgelig.

* Om man snurrer, eller sklir helt ut på gresset/grusen, er man ute av konkuransen/turneringen.

* Det skal være lov å varme opp dekkene etter eget ønske.

* Om en bil er borti en annen, vil den skyldige bli diskvalifisert (om det ikke er alvorlig, men begge bilene fortsatt holder "kursen", fortsetter løpet som normalt).

* Distrahering er ingen unnskyldning.

 

I stedet for å ha første mann i mål, blir det om å gjøre å ta innersvingen fra den som ligger først. F.eks hvis jeg ligger først og Kverna kommer bak, leder jeg. Men hvis jeg sklir for langt ut før en sving, slik at Kverna klarer å ligge ved siden av meg, eller kommer forbi, vinner han. Litt vanskelig å forklare, men dere skjønner tegningen :)

Begge deltakerne skal starte normalt ved siden av hverandre.

 

Er du interessert eller vil ha noe annerledes, si fra her. Håper dette blir noe av :)

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yep:(

 

ble bannet for 9999 dager jeg:D

"TOP.S Kenric" kjørte endurance løp på en DRIFTE server:S

så jeg ble bannet fordi jeg foreslo banebytte...

Slik er ikke bra i det hele tatt. Noen fremgang i saken?

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår