Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

når du skal velge farge så lager du ett nytt farge oppsett og går på fargemenyen, nederst der skal det stå teksturnavn, klikk på den og finn xrr_navn din... husk å laste oppsettet opp på lfsworld.net for att andre skal kunne se det...

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi 3! :D

 

Akkurat nok til å starte et team :D

 

Hvis det her blir noe av kommer foreldra mine til å bli sååååå glade... :P

 

EDIT: Men seriøst, hvis de folka som virkelig er interesert gidder å skrive svar her? For da kan jeg evt. sende en forespørsel om å få godkjent teamet ;)

 

Til nå er vi:

Meg

Jas

Øivind Sandvik

Dorf

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi 3! :D

 

Akkurat nok til å starte et team :D

 

Hvis det her blir noe av kommer foreldra mine til å bli sååååå glade... :P

 

EDIT: Men seriøst, hvis de folka som virkelig er interesert gidder å skrive svar her? For da kan jeg evt. sende en forespørsel om å få godkjent teamet ;)

 

Til nå er vi:

Meg

Jas

Øivind Sandvik

Jeg blir med kiddie

88 Ford sierra Cosworth (sommerbil)

99 Audi S4 (konebil)

95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer snart;)

 

Til dere som er med på 24h, kan dere sende navn på PM, fordi de krever fullt navn på skin;)

 

EDIT: hvis flere folk vil melde seg på er det 2 plasser igjen, må melde seg på innen morgendagen, da melder jeg teamet på(og da er det bare å håpe at vi kommer inn! :D)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må desverre skuffe dere :(

 

her er svaret:

 

Hey,

 

the 24h race is already full, but there might be a possibility to race in the last 2 races of the season at Westhill and Kyoto National, if some other team drops out. Keep an eye on the forums, we will post a topic to tell people there is an open spot if that happens.

 

Thank you for your interest in our league,

Frank

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår