MR_Simba Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Hvordan får man 900 grader på G25 og LFS? Noe jeg ikke har fått med meg tror jeg.. Eirik Regner med du kan stille dette i selve programmet til rattet? Trur det var et sammspill mellom det programet samt LFS. Sjekk ut dette enn så lenge til du får et mer fornuftig svar. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 På DFP er det jo noen knapper man må trykke på for å aktivere 900 grader, gjelder det G25 og tro? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 På DFP er det jo noen knapper man må trykke på for å aktivere 900 grader, gjelder det G25 og tro? Eirik Jeg vet iallefall at jeg kunne velge hvor mange grader jeg ville ha på kontrollpanel-spillkontroller Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Ja, fant det ut nå. Takk skal du ha :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Ja, fant det ut nå.Takk skal du ha :) Eirik Det var meg en glede om jeg var til hjelp! Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Yay! VW Scirocco kommer til LFS 19. desember! :D <object width="480" height="295"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6L5OYrDPZvA&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6L5OYrDPZvA&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object> Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 hva skjer med at clutchen begynner å slurre a?xD Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 g25 funker med H giring og clutch til dette spillet? Og er det noen norske servere som er aktive med nordmenn? Vurderer å kjøpe dette da jeg fikk kasta etter meg et stk g25 i nesten ubrukt stand! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Vil absolutt anbefale LFS, einaste spelet eg spelar av bilspel:) Synst alt anna blir kjedelig sammenligna med det Clutch og H gir fungerar ja:) Er vel eit par norske serverar som er aktive, blant anna TM fun, som er eit norsk drifteteam Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 hva skjer med at clutchen begynner å slurre a?xD Clutchen går "varm" og begynner å slure, trykk f.eks F9 så ser du Clutch temp (CT) Med for mye "riving" i gira gjør den det. Personlig synes jeg det er en tanke urealistisk hvor dårlige Clutcher disse bilene har, men... (og hadde det kanskje sett det som mer naturlig med at bremse-tempratur og motor-tempratur ble lagt inn før Clutch-tempratur) Uansett Sciroccoen, nevnt over kommer ikke før neste år. Det var flere buggs enn antatt, så den ble utsatt.. En artig liten sak i så måte er at den faktisk får ESP (som kan skrus av), som jeg tror blir en "first" i bilspill sammenheng. Skal bli spennende å se hvor nære de har fått den... Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 g25 funker med H giring og clutch til dette spillet?Og er det noen norske servere som er aktive med nordmenn? Vurderer å kjøpe dette da jeg fikk kasta etter meg et stk g25 i nesten ubrukt stand! Å jadda! Akkurat som på ordentlig. Får veldig mye simulator til så lite penger. Finnes en del norske servere ja, men er mer drifting en racing det går i. Sjekk ut driftbeasts.no :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Jonas Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Kom inn å kjør litt rallycross på Liveforspeed.se RX eller HRT Team server. Er mange norske der.:) Siter Opel Ascona B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 spilte du lfs demo for 1-3 dager siden dorf?? tror å mener jeg så du var ute å kjørte da. kaller meg drift norway. men må nok kjøpe meg full versjonen av det. men det får bli i februar. så for jeg kjøre med garage drift å fat oil drift serverene så lenge, det er jo noen norske folk der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 spilte du lfs demo for 1-3 dager siden dorf?? tror å mener jeg så du var ute å kjørte da. kaller meg drift norway. men må nok kjøpe meg full versjonen av det. men det får bli i februar. så for jeg kjøre med garage drift å fat oil drift serverene så lenge, det er jo noen norske folk der. ™DB http://www.driftbeastst.no Norsk drifte-server :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Til dere som har G25rattet! gå inn på G25instillinene du har i windows, altså driver programvaren og still inn der på separate gass og bremse pedaler samts også sett på rattet fra 200-280grader! Om du har planer å spille med 900grader oppset på rattet kan du bare gi opp med en gang! driftinga kommer til å bli et helvete uten like om du skal ratte 2 omdr. det klarer du ikke om du VIL en gang!;) jeg skrudde ned min til 240grader omdr. altså rett over 90grader hver vei så ble det MYE lettere å kjøre;!) og skru ned forcefeedbak til rundt 40% Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg