Shalabert Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Lurer rett og slett på hvem som selger angeleyes billigst. Kanskje noen her inne har noen liggende eller selger...? Da tenker jeg på helt vanlige uten blinklys: Og et lite spørsmål til: Hvis jeg kjøper lyktene i chrome, er det da mulig å lakkere de sorte hvis jeg finner ut at jeg heller vil ha det? Slik at de blir noe lignende som disse: (Motsatt blir sikkert litt verre?!) Takker på forhånd for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Grei pris på slike på http://www.autospar.no hadde de øverste på min golf vr6... Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Du burde ikke satse på og lakke crom det blir ikke noe pent... Men det er ikke noe spesielt vanskelig og lakke cromen inni lyktene viss du virkelig vil det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Du burde ikke satse på og lakke crom det blir ikke noe pent...Men det er ikke noe spesielt vanskelig og lakke cromen inni lyktene viss du virkelig vil det da Det du sier, er at jeg ikke burde kjøpe sort for evt. å finne ut at jeg må lakkere de chrome? Og at det ikke er noe problem å lakkere de chrome lyktene sorte? Hehe, kanskje litt dårlig formulert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Lurer rett og slett på hvem som selger angeleyes billigst. Kanskje noen her inne har noen liggende eller selger...? Da tenker jeg på helt vanlige uten blinklys: Og et lite spørsmål til: Hvis jeg kjøper lyktene i chrome, er det da mulig å lakkere de sorte hvis jeg finner ut at jeg heller vil ha det? Slik at de blir noe lignende som disse: (Motsatt blir sikkert litt verre?!) Takker på forhånd for alle svar! Flere med angel i byen? hehe.. :P angel er tøfft.. Mine kosta ca 4000 hos Powerzone. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Chrome angeleyes til 1998kr sorte angeleyes til 2098kr Jeg hadde nok vurdert disse siden du skal ha uten blinkere. De har også blå angel eyes til 2198kr Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 De har i mørkere blåfarge på http://www.autospar.no til 1799,- Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Da er angeleyes bestilt. Ble vanlig chrome hos maxam-tuning. Så får jeg se om jeg lakkerer de sorte etter hvert. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Kan forøverig legge inn noen gode ord for maxam-tuning. Varen ble sendt dagen etter bestilling (bestilte på søndag), og ankom trondheim i går. Rask levering og god service! HEHE... Må vel kanskje også legge til at jeg fikk feil vare. Den jeg fikk var: Gleder meg til å se hvordan de oppfører seg videre, søren, hadde fått et godt inntrykk av disse gutta. Håper de ikke roter det til for seg. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg