Daman Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Hei Er det riktig at rear out fra spillere ikke skal spiller hele frekvensområdet? Høres ikke ut som om 6X9" mine får noe diskant, vet de virker. D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Så sant spilleren ikke står stilt inn på noen måte så den for eks skal drive en sub på den linjeutgangen (noe den ikke gjør siden du har mellomtonen) skal den gjenngi hele frekvensbåndet på utgangen. om du mister diskanten syns jeg dette hørtes rart ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daman Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Hei igjen ! Har egentlig testet med 2 spillere (Sony) begge to gjengir ikke hele området, Prøvde å splitte signalet fra Front og da virket de, hmm får vel lese i villedninga da hehe D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schiern Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Er det samme hos meg, setter jeg rca-kabelen på REAR på spillern så får jeg ikke noe diskant på mine 6x9.. virker som de bare spiller bass da.. men setter jeg kabelen på FRONT så funker de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 kan det stemme at dere har Pioneer hovedenhet av nyere type? :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schiern Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 japp, den er ikke så veldig gammel nei.. hvordan det?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 japp, den er ikke så veldig gammel nei.. hvordan det?:P pga "kretsløsningen" de bruker... hadde du hatt en Pioneer forsterker så ville det ikke vært noe problem -som regel- ellers er jo en egen meny for å justere dette på Pioneer spillerne, da man kan faktisk velge om den skal være fulltone eller ikke. Kanskje noen andre husker hvordan man kommer i nevnte meny for å velge dette??? Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg