ToRReS Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Det har vært mye prat fra MSpeed sin side om å få startet konkuranser hvor da vinneren blir på trykk i Max Power (Norsk versjon). Vell, jeg leste det nye nummeret i dag (nummer 2.) og til min store overaskelse kjente jeg igjenn mange av bilene som var på side 14. Max power har nå egen "cyber tuning" avdeling. Kan bli interesant etter hvert! Jeg gratulerer: Daniel aka Nedi Aleksander aka Caps On Christian aka Neonmuffler Jon aka MSpeed Så på, gutter! :boxing Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 hehe, takker:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Dette må jeg få med meg! :pray Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 hehe, takker:) Du fortjener det! Den var rå! (Din alfa Romeo fra konkuranse nr. ??) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Du fortjener det! Den var rå! (Din alfa Romeo fra konkuranse nr. ??) takker igjen:P modden er fra konk 21, men jeg har modda den enda mer, med nye felger, lambo dør, og div annet;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Gratulerer ja! :D :popcorn Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 gratulerer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 MSpeed har faktisk hatt noen modder i det Engelske Max Power og i Redline Magazine om jeg ikke husker feil? kanskje i VMAX også? Glacius jobber jo faktisk for VMAX... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 MSpeed har faktisk hatt noen modder i det Engelske Max Power og i Redline Magazine om jeg ikke husker feil? kanskje i VMAX også? Glacius jobber jo faktisk for VMAX... X jah? og så? har sett en modde del i det danske max power også, de har endel samma stoff som det norske har. Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 jah? og så? har sett en modde del i det danske max power også, de har endel samma stoff som det norske har. Vel, det er jo faktisk ganske imponerende da... synes du ikke? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 MSpeed har faktisk hatt noen modder i det Engelske Max Power og i Redline Magazine om jeg ikke husker feil? kanskje i VMAX også? Glacius jobber jo faktisk for VMAX... X pappa jobber for pettersen bygg;) :popcorn jg i alle fall driter i hvor folka på forumet jobber;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Vel, det er jo faktisk ganske imponerende da... synes du ikke? X er helt greit, er jo ikke noe stress å få en modd i et blad heller da;) men her snakker vi om det norske max power, og de moddene som kom i det:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 ja, Gratulerer til alle de som kom med... Skjedde visst noe feil med bildet til Nedi:( det var veldig kjipt... Caps har faktisk modden sin 2 steder i bladet;) Stemmer X har vært i 4 blader nå. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 takker torres, det skal sies, det var denne modden som kom med i bladet: imens det skulle vært denne..... irriterende ?? NEEEEEEEEEEIDA Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Olsen : kan du bytte avatar ? utrolig irriterende å se på........ Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg