Jeez Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Skal lage meg ei lita styring til en bilradio mot pcen. I den anledning ønsker eg å bruke et relè eg har tilgjengelig. Det aktuelle relèet er nr. 19. Hva er hva på pinnene her? Fins det en oversikt over tilkoblinger og hva relene er til osv.? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Rele nr 19 hos Vag ivertfall er intervall/ vindusvisker rele. Det kan du nok ikke bruke. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Hehe.. da så :) Relè til lys er vel gjerne mer aktuelt? Det kan ikkje vere et impulsrelè, sånn som det til langlyset er, må ha ett som bare ligger inne når det har strøm. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg