eirikoo Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Originally posted by Essex joda! smelt dame på tjukken og greier, hu er på den fjerde måneden alt! så da måtte jeg skaffe meg en bil som det er plass til barnevogn etc! Det gjorde du rett i! Godt å bli kvitt 300'en tipper jeg, den var jo ikke spesielt fin akkurat. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by eirikoo Det gjorde du rett i! Godt å bli kvitt 300'en tipper jeg, den var jo ikke spesielt fin akkurat. :) hehe takk for den a! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by Essex hehe takk for den a! =) Trodde jeg skulle få deg til å knekke sammen og innrømme at du ikke hadde kvittet deg med den jeg.. :D 300'en din er fiiin den. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by eirikoo Trodde jeg skulle få deg til å knekke sammen og innrømme at du ikke hadde kvittet deg med den jeg.. :D 300'en din er fiiin den. haha, okai! ja, burde vel egentlig tenkt meg frem til det men=) skal tenke meg om to ganger neste gang ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg