TommyTott Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Som topic sier, spilleren hakker når jeg spiller høyt med mye bass.. Noen som har noe forslag?? Er en Rockford Fosgate spiller.. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Har du prøvd med en annen spiller? Ville kanskje ha gått for en Pioneer-spiller i stedenfor... Men her kommer det an på smak og behag... Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Den mekaniske delen på RF spillerene er ELENDIG, og dette kan nok være noe av grunnen. Står spilleren din rett eller på skrå ? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 det er ikke sikkert pioneer er noe bedre...jeg har hatt 2 forskjellige pioneer spillere i bilen min, og begge de to hakka ved høy bass...har funnet ut at det beste(for meg) er å bruke aux inn på spillern, og koble til minidiscspiller... Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Jeg er faktisk villig til å påstå at grunnen er at spilleren(e) ikke sitter godt nok fast.. Et slarkete DIN hull holder ikke, desverre.. det er ikke sikkert pioneer er noe bedre...jeg har hatt 2 forskjellige pioneer spillere i bilen min, og begge de to hakka ved høy bass...har funnet ut at det beste(for meg) er å bruke aux inn på spillern, og koble til minidiscspiller... Dani Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Jeg er faktisk villig til å påstå at grunnen er at spilleren(e) ikke sitter godt nok fast.. Et slarkete DIN hull holder ikke, desverre.. du kan jo påstå hva du vil, men fikk bytta den den første spillern pga det, og har prøvd andre spillere i samme feste, og det var ikkno probem...den jeg har nå blir faktisk mye bedre hvis den får varma seg opp litt...dvs etter at jeg har spillt en 10-15 minutter, så funkern greit... dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Takk for svar.. Bytte til annet merke er ikke aktuellt, da jeg vil ha komplett RF i bilen.. Spilleren står litt på skrått ja.. Er vel ikke festet på den beste måten heller.. Får prøve å feste den litt bedre senere og se om det hjelper.. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Bytte til annet merke er ikke aktuellt, da jeg vil ha komplett RF i bilen.. Kan jeg få spørre hvorfor du bare skal ha RF i bilen din? Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg