Earthquake Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Sjokkerer meg litt att Pål (earthquacke) ikke er kommet med ett oppsett Hvorfor skulle det sjokkere deg at jeg ikke har kommet med et forslag?? Vi har desverre ikke lov å "skryte" av våre egene produkter mer....selv om vi driter i det noen ganger da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Hvorfor skulle det sjokkere deg at jeg ikke har kommet med et forslag?? Vi har desverre ikke lov å "skryte" av våre egene produkter mer....selv om vi driter i det noen ganger da:D Sier de virkelig att forhandlere ikke kan sette opp en kombinasjon av elementer osv? Prisen er jo greit men HALLO!? Dere må da for pokker få lov til å gi noen eksempler på hva man kan ha å en kombinasjon av stereo Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Sier de virkelig att forhandlere ikke kan sette opp en kombinasjon av elementer osv?Prisen er jo greit men HALLO!? Dere må da for pokker få lov til å gi noen eksempler på hva man kan ha å en kombinasjon av stereo Jeg tror det i utgangspunktet ikke er lov, men jeg har gjort det flere ganger, bare å la vær å opplyse om prisen. Den er jo ikke så vanskelig å finne ut om man vill uansett:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Jeg tror det i utgangspunktet ikke er lov, men jeg har gjort det flere ganger, bare å la vær å opplyse om prisen. Den er jo ikke så vanskelig å finne ut om man vill uansett:D EQ er så jævlig fett :) hadde det i 2000, EQ Magma 15, 200DHC mark.2., EQ CS6 x 2, focal 10", focal componentset,etc. i en volvo 244 glt. spillte riiimelig bra ja :) jeg var vel en av, om ikke den første, i bergen med EQ. Kjøpte de via han første importøren i norge, oslo.. så sinnsykt kvalitetsnivå.. har aldri blitt like imponert, som ejg ble, den dagen jeg så på EQ.. Nå er jo EQ kommet en god del lengre, såvel som andre stereomerker.. Jeg går mer mot performance og kjører nå på mer budget med infinity 6x9, infinity 10" og componentsett fremme.. vet ikke om jeg skipper 10"'eren.. ekstra vekt er ikke bra :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 EQ er så jævlig fett :)hadde det i 2000, EQ Magma 15, 200DHC mark.2., EQ CS6 x 2, focal 10", focal componentset,etc. i en volvo 244 glt. spillte riiimelig bra ja :) jeg var vel en av, om ikke den første, i bergen med EQ. Kjøpte de via han første importøren i norge, oslo.. så sinnsykt kvalitetsnivå.. har aldri blitt like imponert, som ejg ble, den dagen jeg så på EQ.. Nå er jo EQ kommet en god del lengre, såvel som andre stereomerker.. Jeg går mer mot performance og kjører nå på mer budget med infinity 6x9, infinity 10" og componentsett fremme.. vet ikke om jeg skipper 10"'eren.. ekstra vekt er ikke bra :P Da kan du jo glede deg over at EQ atter igjen er å få kjøpt i Bergen:) Hos Radioservice AS får du det du trenger :dj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Da kan du jo glede deg over at EQ atter igjen er å få kjøpt i Bergen:) Hos Radioservice AS får du det du trenger :dj haha.. jeg var innom der i 2000 og han hadde ikke hørt om EQ.. han trodde ikke det var noe bra greier den gangen :p jeg måtte bare le og kjøre videre, for å imponere de som kjørte med cervin wega stroker 15 på den tiden. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 haha..jeg var innom der i 2000 og han hadde ikke hørt om EQ.. han trodde ikke det var noe bra greier den gangen :p jeg måtte bare le og kjøre videre, for å imponere de som kjørte med cervin wega stroker 15 på den tiden. De hadde solgt endel når Amerikanske Bildeler hadde agenturet og de var meget fornøyd meg kvaliteten:) Magma finnes jo ennå og har ikke blitt endret stort de siste 10 åra happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg