Epic Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Merket i dag at min volvo 460 ikke funka som den skulle. Tempraturmålerpila rører seg nesten ikke...? Hadde kjørt i 30 min og den har ikke løfta seg mer enn 3mm eller no. Den peker litt under minimumsstreken. Kjrte en iten time til uten noen forandringer. Er det tempraturlåeren, termostaten elllr noe annet som har gått? :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Merket i dag at min volvo 460 ikke funka som den skulle. Tempraturmålerpila rører seg nesten ikke...? Hadde kjørt i 30 min og den har ikke løfta seg mer enn 3mm eller no. Den peker litt under minimumsstreken. Kjrte en iten time til uten noen forandringer. Er det tempraturlåeren, termostaten elllr noe annet som har gått? :mad: kan være dårlig kontakt i ledningene som står på tempføleren? sjekke dette først.. hadde det problemet på min audi. skifta bare til nye kablesko ( 3 ledningene som går inn på sensoren) så fønka den helt fint etterpå ;) Peri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 sansynligvis er det termostaten som har låst seg på full åpning. Da må den skiftes.. noe som er en enkel operasjon. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 er ofte simplere enn mann tror! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg