NorThy Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 her er en Acura RL prototype jeg har moddet. Orginal min: Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Søt.********** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 takker. tror det er første gang jeg har hørt at en modd er søt.. :D Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 eneste jeg umiddelbart setter fingern på er den hvite dekorstripen..den burde ikke gå rett bak over hjulbuen forran, det er jo litt kurvatur der stilig lakk, fine felger Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Ja kul mod. Enig med nedi. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 .den burde ikke gå rett bak over hjulbuen forran, det er jo litt kurvatur der prøvd å fikse det nå.. men om det ble no bedre er en anna sak.. Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 fet modd! :popcorn Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 fet modd! :popcorn takker :) Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg