ailenrock Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Hvordan er reglene for å sette inn nye stoler i bilen? Om jeg kjøper f.eks noen sportsstoler fra sparco, får jeg da et helsikke med å få bilen godkjent? Eller får jeg ikke bilen godkjent i det hele tatt? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Du trenger ikke og godkjenne nye seter, de sa ijvertfall ingenting om de setene de gangene jeg har vært på visning!!! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Jeg har hørt at kravet er på 4 stk. 8mm-bolter. Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg