Sportsvagnen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 hehe. kult med bamse i bilen da ;)har frisbee i bakruta jeg :P men hva er de vidre planene for 240n? og kommer bikini bildene til sommern? :P:P:P:P:P SATAN for en gris...hehehe:P Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Dyre å vanskelige å få tak i jah! Men de er vel verdt strevet. :pJoda, netting grillen er ikke så ille, men det er finere med orginalgrill. :) Tutene vises så godt gjennom nettingen. :p Hehe.. Så sant så sant..dukker alltids opp noen JP'r med jevne mellomrom så er bare å ha penga klare og være klar for budkrig. hehe. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Henger en liten bamse der, sammen med wonderbaum.. =)Har prøvd å henge den i spaken til motor rommet, men den faller bare ned på gulvet.. :p Hehe...det skal ikke være lett:p Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 SATAN for en gris...hehehe:P kom fra rett potte ;) blir bra med crome grill cannah. ang JP så kjøp om du har muligheten! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Tja.. liker best den orginale looken jeg.. :p =) Var han som dumpa meg forresten... Hehe du er virkelig populær her, rekker ikke å svare på en post før det har kommet 15 nye. Du kan også bruke svart grill, hvis du bare bytter listene over lyktene også. Helchrome hadde nok kanskje blitt litt for mye med fargen på bilen ja. Helt original svart/chrome syns jeg blir litt kjedelig. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 kom fra rett potte ;) blir bra med crome grill cannah. ang JP så kjøp om du har muligheten! Dukker muligheten opp og jeg har råd, så er d nok ingen tvil nei! ;) Bikinibilder? :p Er d meg eller bilen som er mest interessant? Hehe. :p Tja, vi får vel se på d.. ;p Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hehe du er virkelig populær her, rekker ikke å svare på en post før det har kommet 15 nye. Du kan også bruke svart grill, hvis du bare bytter listene over lyktene også. Helchrome hadde nok kanskje blitt litt for mye med fargen på bilen ja. Helt original svart/chrome syns jeg blir litt kjedelig. Ja, har merket d. :p Jo, har tenkt på d å bytte listene over lyktene, men da syns jeg at jeg må bytte listverket rundt på bilen også.. Eller? Jeg får prøve og se hvordan d blir. =) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Dukker muligheten opp og jeg har råd, så er d nok ingen tvil nei! ;) Bikinibilder? :p Er d meg eller bilen som er mest interessant? Hehe. :p Tja, vi får vel se på d.. ;p Blir vel mer eller mindre ole-brumm svar der..ja takk begge deler;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 kom fra rett potte ;) blir bra med crome grill cannah. ang JP så kjøp om du har muligheten! Du sikter til nå da???*mad*..hehe. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Ja, har merket d. :p Jo, har tenkt på d å bytte listene over lyktene, men da syns jeg at jeg må bytte listverket rundt på bilen også.. Eller? Jeg får prøve og se hvordan d blir. =) Tror det kan fungere bra egentlig med bare å bytte lyktelistene. Blir fort veldig mye jobb med å bytte resten av listverk, må jo også ta vinduslister, taklister, dørhåndtak osv Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Tror det kan fungere bra egentlig med bare å bytte lyktelistene.Blir fort veldig mye jobb med å bytte resten av listverk, må jo også ta vinduslister, taklister, dørhåndtak osv Mhm..enig der! Funker jo det sett forfra, ikkeno værre enn noe annet. Er bare hvis en event. skulle slumpe til å ha alt av lister liggende/lett tilgang på det, og er jo bare enkel kosejobb å bytte:) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Ja, har merket d. :p Jo, har tenkt på d å bytte listene over lyktene, men da syns jeg at jeg må bytte listverket rundt på bilen også.. Eller? Jeg får prøve og se hvordan d blir. =) hehe. jeg er volvo fanatiker. og elsker 240 og 740. og når en søt jente bruker så mye tid og kjærlighet på bilen sin så kan du gjette ;) ole brum sa aldri ja takk begge deler. han sa: jeg vil gjerne ha den krukken, men jeg vil også veldig gjerne ha den andre krukken også ;) også gikk de hjem og spiste honning. ang felger så er det noen ganger at de dukker opp på blocket.se Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Tror det kan fungere bra egentlig med bare å bytte lyktelistene.Blir fort veldig mye jobb med å bytte resten av listverk, må jo også ta vinduslister, taklister, dørhåndtak osv Ja, d er sant.. :well Kan funke bra å bare bytte over lyktene ja.. =) Vi får se. :) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 hehe. jeg er volvo fanatiker. og elsker 240 og 740.og når en søt jente bruker så mye tid og kjærlighet på bilen sin så kan du gjette ;) ole brum sa aldri ja takk begge deler. han sa: jeg vil gjerne ha den krukken, men jeg vil også veldig gjerne ha den andre krukken også ;) også gikk de hjem og spiste honning. ang felger så er det noen ganger at de dukker opp på blocket.se Mvh Erik Du er meg ei krukke du også.... Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 hehe. jeg er volvo fanatiker. og elsker 240 og 740.og når en søt jente bruker så mye tid og kjærlighet på bilen sin så kan du gjette ;) ole brum sa aldri ja takk begge deler. han sa: jeg vil gjerne ha den krukken, men jeg vil også veldig gjerne ha den andre krukken også ;) ang felger så er det noen ganger at de dukker opp på blocket.se Mvh Erik Hehe. ;) Ja, ha sett dem på blocket et par ganger. =) Men da var jeg uten peng... :watchout Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg