nismos Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Er det noen her som har prøvd å ta ut diskant-høytalerene i touranen? Jeg ville gjerne ha bytta ut mine i noen litt bedre. Har prøvd å finne ut hvordan jeg kan ta av dekselet, men det virker umulig.... Må hele dashbordet demonteres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismos Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Ingen som vet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Vipp det litt ut i øvre kant, å dra det av (pleier å sitte ganske bra fast) det sitter med 3 plugger, å er tredd nedi med dashbordet. Når du skal motere det igjen, så er det litt lettere hvis du tar ut den delen som er nederst ved trekantvinduet, å monterer den inn etter at du har satt på plass A stolpedekselet. Ikke vær redd for å ta i litt når du røsker det av. Pluggene har en tendens til å bli sittende igjen i A stolpen, men de drar du bare ut etterpå, å setter dem inn i sporene på dekselet. Lykke til :thumb Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg