MichaelV Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Har litt problemer med dårlig radio, det er ikke noe galt med spillern for den hadde jeg i den gamle bilen og. Sitter det en antenneforsterker noe sted ?? I sÅ fall kan jeg jo bytte den til en bedre en eller setten på en hvis det ikke er... Er muligens ikke best det heller hvis det helt bedretent signal før forsterkern så forsterker man jo dritten og.... Noen som har noen gode løsninger ????? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Hvis du har skjult antenne så sitter den i bakruta. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Det har jeg sett, men sitter det noe antenneforsterker noe sted..? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Antenneforsterkeren skal sitte under den venstre C-stolpens deksel. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 :pray takktakk Da skal det forskes litt på.... Utrolig kjedelig med dårlig radio. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Du trenger ikke forske så mye. Ta ut spilleren. Se om det er en hvit ledning som kommer ut ifra bilen. Denne hvite ledningen skal ha spenning, samme spenning som remote til forsterken. Antenneforsterkeren sitter på nedsiden av lampen i c-stolpen bak på venster side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Der æru jaggu inne på noe, har nettop bytta ut den orginale kasettspillern med en cdspiller, ble jo litt ledninger til overs.... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg