Zeph Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Kor får ein kjøpt slikt? Er ikkje snakk om sideblinkers, dei får eg visst av Nissan til P12. Baklysa vil eg ha kvite, og eit par oransje pærer hadde heller ikkje skada, men det får eg vel frå Nissan? Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Kjøp baklykter fra 97 modell, disse skal være kvite. Jeg gjorde det. Kan også være Veng har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Nissan her i fredrikstad tar cirka 1200 kroner pr side. Prøv å få tak i noen brukte, eventuelt fra en skrot eller noe. Det koster litt penger uansett desverre, men det er verdt det. Oransje pærer får du fra f.eks mekonomen. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Kor får ein kjøpt slikt? Er ikkje snakk om sideblinkers, dei får eg visst av Nissan til P12. Baklysa vil eg ha kvite, og eit par oransje pærer hadde heller ikkje skada, men det får eg vel frå Nissan? Veng har... men husk forskjellen på 4 og 5-dørs bil Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Fant eit par på Veng, men hvilken skal eg ha. 16 68 61 9 *BAKLYKT YTRE -4/99 16 66 61 1 *BAKLYS YTRE, KOMPL. SED. -9/99 Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Rekne med du ska ha 16 68 61 9 *BAKLYKT YTRE -4/99 , da den andre typen er for p10. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRXdude Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Så klart finest med hvite blinkere bak ja, synd det er så himla dyrt! Skulle hatt klare blinkers rundt hele:) Siter V6 FUN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg