dansken Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Nå har vel alle fått ferdig bilene sine og det hadde jo vært morsomt å møtt alle som kjører golf i rogaland så jeg lodder her stemningen for å møtes et sted i rogaland en kveld. alle golfer er velkommen hvor kan en møtes? :pray :pray Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Møter gjerne med min. Må vel bli på sørsiden av fjorden. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Hva med søndag 17, finner vel alltid en parkeringsplass? Få med vw-audi klubben og så kanskje der kommer litt biler..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 ja goe ide parkerings plass , kvadrat, montør (forus) ? DEN 17 JULI (SØNDAG) Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Jobber natt så då kan ikke eg komme. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 ok kan vell finne en dato som passer folk best ? hadde vert hyggligt og treffe folk med samme interesse (golf) for meg er det samme ka dato dette er , Sonick ka tider passer det deg ? god sommer =) Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg