113deluxe Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Ullevoll er kongeplass...stor parkering og burgerking.:) VingleDims: er bare å komme....kan jo kalle det et VW meet. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Var innom Burger King der ista. Jobba der før. De mente at det ikke skulle være kamp på søndag. Er ikke helt sikker, men. ..sånt går vel å finne ut på nettet også. Da er iallefall jeg klar. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Når på dagen blir det a? Ikke for tidlig a, mulig jeg skal beer på lørdag he he. Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Vi med Jetta er vel også velkommen håper jeg? Ellers kan du låne en av mine....... Jeg skal på Gatebil...fått VIP billet!!! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Ellers kan du låne en av mine....... Jeg skal på Gatebil...fått VIP billet!!! Skal ikke være nødvendig: "Einsadjedda" er jo tross alt en "Rücksack-Golf":D. Det er jo så godt som noe, det;) Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Da får vel kanskje jeg også ta turen da.. Men jeg kjører jo pizza på Søndag ;( Jaja kommer med yaris n da :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Da får vel kanskje jeg også ta turen da.. Men jeg kjører jo pizza på Søndag ;( Jaja kommer med yaris n da :) Litt pizzalukt i golfen skader ikke! (Ikke oss iallefall :P) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Da foreslår jeg baksiden av Ullevål stadion klokka 19. De som kommer fra byen kan veien. Om det kommer noen utenbysfra (nordfra), så er det bare å kjøre Ring 3 (ta av fra E6 der det står Ring 3 Sinsen eller Smestad). Følg veien. Når du kommer ut av en lang tunnell, tar du av i det _andre_ deselerasjonsfeltet ned ved Esso/McDonalds. Ta til venstre i rundkjøringa, og til venstre i rundkjøringa etter den igjen. Da er du oppe på ringveien igjen, men hold til høyre i feltet. Da svinger veien til høyre, og du har Ullevål stadion på venstre side. Ta til venstre i rundkjøringa der også. (To muligheter "til venstre", men det er samme hvilken man tar. Bare å følge rundt hele stadion.) Kommer man vestfra (E18 - Asker/Bærum) er det bare å komme seg inn på Ring 3 gjennom Granfosstunellen fra Fornebu. Følg veien gjennom bomringen og av første avkjøringa. Da har man Ullevål stadion på venstre side her også. Ta til venstre i rundkjøringa (To muligheter "til venstre", men det er samme hvilken man tar. Bare å følge rundt hele stadion.) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Skulle gjerne kommet jeg, men skal på gatebil på søndag :( Var litt kort varsel.. :( Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Prøver å få til flere treff, da. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Jeg kommer subbende 1900. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Jeg er der fra kvart på. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Jeg kommer happyhappy Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Jeg kommer ikke alikevel.. Problemer med bilen :mad: Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Jeg kommer ikke alikevel.. Problemer med bilen :mad: Særlig. :p Jeje. Håper på at det blir noen biler. Ser ikke så ille ut foreløpig. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg