113deluxe Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Nå har vel alle fått ferdig bilene sine og det hadde jo vært morsomt å møtt alle som kjører golf i oslo så jeg lodder her stemningen for å møtes et sted i oslo en kveld. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Er vel fritt frem for oss som ikke kjører 2er og? Blir en golf noengang ferdig? :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Har vurdert å dra igang dette selv. Bør kanskje prøve å fastsette en dato ganske tidlig, så flest mulig kan! edit: Og jeg er selvfølgelig med! Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Hva med nå til søndagen? Alle golfer er seff velkommen. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Tja. Jeg kan, men det er kanskje litt kort varsel for mange andre? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Hva med nå til søndagen? Alle golfer er seff velkommen. Er Gatebil nå på søndag, tror iallefall Oleee skal dit.. Jeg drar nok på Gatebil lørdag, så kan sikkert stille opp, men rekker sikkert å fikse mer på bilen til neste søndag? Stiller hele 10 Inch Club? Har veldig lyst til å få sett bilene deres live Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 da tar vi det senere. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Orph, hvor lenge blir du borte? Kanskje etter fellesferien er en idé, da kan sikkert flere være med.. Jeg legger til tråden iallefall, så følger med :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Er Gatebil nå på søndag, tror iallefall Oleee skal dit.. Jeg drar nok på Gatebil lørdag, så kan sikkert stille opp, men rekker sikkert å fikse mer på bilen til neste søndag? Stiller hele 10 Inch Club? Har veldig lyst til å få sett bilene deres live Stemmer godt.. Skal på gatebil jeg gitt.. Men Golf meet hadde vært noe altså! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Jeg kan sikkert også ta meg en tur, bare det passer med tanke på dato. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Hva med at vi som kan nå, tar et oppvarmingsmeet til søndan? Driver å polerer bilen nå.. Eller, venter på at den skal tørke. Jeg er iallefall klar! :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Hva med at vi som kan nå, tar et oppvarmingsmeet til søndan? Driver å polerer bilen nå.. Eller, venter på at den skal tørke. Jeg er iallefall klar! :) Er vel ikke noe galt med å ha flere golfmeets nei ;) Kan sikkert stille opp på søndag jeg og.. Noen som har noen idéer om hvor vi kan ha det? Jeg regner med det blir lite fyll og burning, så vi slipper vel så mye klager.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Ullevål stadion om vi vil ha det sentralt. Kan sjekke om det er kamp der på søndag. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Vi med Jetta er vel også velkommen håper jeg? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Hva med å ta det på Lørenskog et eller annet sted, eller Jessheim et sted, ligger jo begge langs motorveien liksom. Eks Parkeringa på Jessheim videregående den er ganske stor. :peace: Skal vel ikke så veldig mye til søndag jeg heller trur jeg. :afro Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg