jva Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 hallo, er vel gjerne feil del av forumet, men prøver alikavel. jeg har en mercedes 124 med uorginale suide skjørt. jeg vil ha av de skjørtene men ikke øselegge de. skal ha de på en annen bil. eneste problemet mitt er at de er festet med noe sinsykt sterkt og seigt noe. har hørt rykter om at man bruker lødetrår få å få av sånne ting, menvet ikke da. så det jeg lurer på er om noen har noen geniale tips til meg. Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 har ikke noen geniale tips, men limet heter sikkert sikaflex Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 ikke noe fasitt svar på hvordan man får den type lim av? Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Du kan jo alltids prøve å ta en tynn ståltråd, og ha hansker på deg. Så snurrer du ståltråden rundt hendene dine og drar den mellom sideskjørtene og kanalene på bilen.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg