yoyofish Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Skal ha 2stk Gas Alpha X4 på 4x100w RMS (mest sannsynlig mindre, billig forsterkere) i bagasjen på 940en. Hvor tjukk strømkabel trenger jeg, og hvor stor sikring? Takker for kjapt svar. :) Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Et spørsmål til, hvor kraftig sikring trenger jeg? Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Er det bare et relativt lite anlegg du skal ha så er det i grunn nokk med rundt 20mm kabel og en 60-70 amp sikring! holder i massevis det! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 har du kjøpt forsterkerne enda? jeg har en HELT ny sånn gas forsterkerliggende som jeg vant i en konkurannse, men ikke har bruk for...du kan få den billig hvis du vil ha den... Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Det er ikke noe gigantiske greier nei. 2 stk Alpha x4 2 stk Gas Metal 12 basser og 6x9" bak og 5,25" foran. Bestile 25mm kabel og en 60 amp sikring før jeg så svaret så det passa jo bra. :) Dani: har nok bestilt sakene allerede dessverre. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg