safoll Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 La kanskje tråden litt feil første gangen, legger derfor ut en link: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81486 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Det hørtes rart ut, klokka har vel konstant strøm. Sikker på at du ikke har dratt ut flere ledniger..? Eller kanskej det er noe fellse jording som du har dratt av ellerno, ta å mål deg frem med multimeteret så finneru sikkert ut av det. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Har du sjekka sikringene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Takker for svar. Jordningen og sikringene var noe av det som slo meg først, men i og med at jeg koblet ledningene som går innpå cd-spilleren og lampene i målerne, direkte inn på strømledningen fra batteriet, så fungerte alt som normalt, t.o.m den digitale klokken. Det skulle det vel ikke gjort hvis det var en sikring som var gåen, eller dårlig jording? Det merkelige er, at jeg kan ikke se noen ledninger som i det hele tatt er i nærheten av klokken, som er koblet til ledningene til cd-spilleren. Skjønner ikke helt hvordan disse skal henge sammen, det ser jo ikke ut som om de er koblet sammen.. Målerne og cd-spilleren er som sagt koblet til samme jordingsledning og tenningsledning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg