eirwave Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 De elektriske målerne på bilen min er trege!! Kan forklare litt nærmere. Når jeg starter bilen så tar stiger liksom temp måleren og bensinmåleren tregt. Bensinmåleren kan ta opp til 1 min før den har funnet rette punkt. Og den varierer noe sykt når jeg kjører. Nesten som den lever sin egen verden. Noen som vet hva dette kan komme av? Har en golf 3 gti 8v 92 modell. Og på våres golf 3 96 modell så stiger disse med en gang du vrir om tenninga. Så det må nesten være noe galt med min. Derfor jeg spør :) Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Slik er det hos meg også. Tar en hel evighet før de begynner å bevege seg .. spesielt bensinmåleren. Dette er på en Ford Sierra '86 Dette lurer jeg selv på, hva det kan komme av. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 dette kommer av en tidsforsinkelse slik at målerne ikke skal hoppe rundt å vise hver eneste gang termostaten din åpner og lukker, samt hver gang du svinger så forandres nivået på bensintanken. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg