arnor Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Heisann hvis noen her vet om noen sider til tyskland,sverige eller danmark som har nyere primeraer som hugges. Kan dere gi meg en link. Huff må ha gearkasse. Fått ei ulåt i den,og jeg hadde bilen på verkstedet,og det viste seg og være ett lager på kronhjulet,og det er ikke og få tak i deler. For jeg har den tiptronic kassa. Og bytte kasse kostet 38900,- og ny kostet 54173,- Huff og huff sier jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Skaff deg ein manuell kasse for sikkert ein fjerdedel av prisen, og stapp den oppi heller! :D (Er nok mye lettere og anskaffe ein manuell kasse av nyere modell, enn tiptronic kassa på "lokale" høggere) Så kan du mekke på tiptronic kassa di litt hver kveld til du har fått den fikset! ;) (lager skal det alltids gå ann og få tak i) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnor Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Ja det er nok lettere sagt en gjort tror jeg. hehe. er en god del elektronik og piss. Men skal klare og fikse en kasse ett eller annet sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Ja det er nok lettere sagt en gjort tror jeg. hehe. er en god del elektronik og piss. Men skal klare og fikse en kasse ett eller annet sted. Lykke til da! (Tiptronic saken, er det den automatkassa med betegnelse mcv6.. eller, vertfall 6 et eller annet ? :D ) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Dansk side som har en god del biler: http://www.dataophug.dk Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnor Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Ja stemmer det M6 CVT ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Heisann hvis noen her vet om noen sider til tyskland,sverige eller danmark som har nyere primeraer som hugges. Kan dere gi meg en link.Huff må ha gearkasse. Fått ei ulåt i den,og jeg hadde bilen på verkstedet,og det viste seg og være ett lager på kronhjulet,og det er ikke og få tak i deler. For jeg har den tiptronic kassa. Og bytte kasse kostet 38900,- og ny kostet 54173,- Huff og huff sier jeg Har du sjekket Motor og Gear på Kolbåtten??Der kjøpte jeg Gearkasse til Mazda323 GTX'en jeg hadde en gang i tiden.. 57000 for ny hos mazda (tror det var i 97) og 21000 for byttekasse hos motor og gear Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Tror dere det blir mye billigere å kjøpe brukte deler i danmarl enn i norge?var myye meir deler der.. Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg