Gå til innhold

Gearkasse

arnor

Anbefalte innlegg

Heisann hvis noen her vet om noen sider til tyskland,sverige eller danmark som har nyere primeraer som hugges. Kan dere gi meg en link.

Huff må ha gearkasse. Fått ei ulåt i den,og jeg hadde bilen på verkstedet,og det viste seg og være ett lager på kronhjulet,og det er ikke og få tak i deler. For jeg har den tiptronic kassa. Og bytte kasse kostet 38900,- og ny kostet 54173,- Huff og huff sier jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg ein manuell kasse for sikkert ein fjerdedel av prisen, og stapp den

oppi heller! :D (Er nok mye lettere og anskaffe ein manuell kasse av nyere

modell, enn tiptronic kassa på "lokale" høggere)

Så kan du mekke på tiptronic kassa di litt hver kveld til du har fått den

fikset! ;) (lager skal det alltids gå ann og få tak i)

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann hvis noen her vet om noen sider til tyskland,sverige eller danmark som har nyere primeraer som hugges. Kan dere gi meg en link.

Huff må ha gearkasse. Fått ei ulåt i den,og jeg hadde bilen på verkstedet,og det viste seg og være ett lager på kronhjulet,og det er ikke og få tak i deler. For jeg har den tiptronic kassa. Og bytte kasse kostet 38900,- og ny kostet 54173,- Huff og huff sier jeg

Har du sjekket Motor og Gear på Kolbåtten??Der kjøpte jeg Gearkasse til Mazda323 GTX'en jeg hadde en gang i tiden.. 57000 for ny hos mazda (tror det var i 97) og 21000 for byttekasse hos motor og gear

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider