Gå til innhold

Blir bilen for låg med senk og styla frontfanger?

Zeph

Anbefalte innlegg

2.jpg

Bruker denne bilen som eksempel (fordi den er den kulaste primera'n :cool: )

Blir det ikkje eit problem med fartssdumpar og ferjer? For dei som bur i Haugesund har de sikkert kjørt over fartsdumpen i Rogalandsgata\Grindesvingen, ein dump du må kjøre saaakte på. Vil du slite med ein låg bil der?

Og ferjer har ein stygg tendens til å ha høge kanter du må forsere for å komme ombord. Å kjøre opp på brua er enda verre, men kan være ganske høge kanter på første plan òg.

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker denne bilen som eksempel (fordi den er den kulaste primera'n :cool: )

Blir det ikkje eit problem med fartssdumpar og ferjer? For dei som bur i Haugesund har de sikkert kjørt over fartsdumpen i Rogalandsgata\Grindesvingen, ein dump du må kjøre saaakte på. Vil du slite med ein låg bil der?

Og ferjer har ein stygg tendens til å ha høge kanter du må forsere for å komme ombord. Å kjøre opp på brua er enda verre, men kan være ganske høge kanter på første plan òg.

Hehe, takk for koplimentet...

Er ikke noe problem for meg, men jeg kommer ikke frem overalt kan man si... Man må lide for skjønnheten vettu...

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for koplimentet...

Er ikke noe problem for meg, men jeg kommer ikke frem overalt kan man si... Man må lide for skjønnheten vettu...

offtopic.

sett bilen din noen ganger på sørumsand og i innkjøringa der "tvillingene" bodde før. dritdigg den primeraen din. :)

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så mange ferjer heller der du kommer fra nyhusern :bump

hehe.. har du ikke sett den som pendler opp og ned glomma???

Neida, ikke så mye ferjer, men en del fartsdumper... Spesiellt er det noen kjipe mellom Sjetten og Strømmen

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider