ZyreX Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Her om dagen oppdaget jeg at det var stille i bilen, etter å ha kjørt varmeapparatet en del på trinn 2, er jo så varmt om dagen.. Viste seg så at vifta ikke fungerer på trinn 1 og 2.. bare på trinn 3, og det er litt overkill.. Det er vel noen (for)motstander som er ødelagte, hvordan er det å skifte de og hvor kan jeg få tak i? Hva annet kan det være? Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Det er helt sikkert en motstand som du sier, bør være en grei sak å bytte. Er i allefall det på min Nissan :) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242-1981 Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Vifta er utslitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Regner med du kan se om det er noe svidd bak på viftebryteren, hvis ikke er det nok motoren ja. eller ledningsbrudd mellom bryter og motor. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 da er d helt klart motstander som er ødelagt.. da må du ta ut hele varmeapparatet, oxo ut med viftemotoren.. utenpå motoren så sitter d noen motstander.. du ser d lett om de er dårlige.. anbefaler å kjøpe nye.. greie å bytte, bare du får ut vifta og slik.. kjøp d på volvo, koster ikke så mye.. lykke til...;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Vifta er utslitt. Nei, vifta er et halv år gammel og blåser som en helt på trinn 3. Men ok, takk for den GTI_Biatch.. får starte et prosjekt jeg da :P Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg