ks 242 Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Girkassa raste i det jeg la in 3 giret oppover relingstunellen fra lillestrøm. Stoppa bilen i tunellen. Jeg fant ut atte i det jeg la inn 3 giret raste 1,2,3 giret. Bare 4 giret igjen + od. Tok bakkestart oppover tunellen i 4 gir . Det tokk litt tid før jeg kunne slippe klutsen. Å fy som det luktet kluts. Jeg tar og setter på en m45 girkasse, til getrag kassa er ferdig tilpasset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 ho ho velkommen til "rasing av girkasse klubben" nå er det chip på vei til deg og :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ks 242 Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 ho ho velkommen til "rasing av girkasse klubben"nå er det chip på vei til deg og :popcorn Kult da blir det slutt på tennings bank over 1 bar. :bump Jeg fyller bare på 98 blyfri nå. Nå er det på tide å få satt på en getrag girkasse som tåler :boxing Jeg kjøpete meg alu intercooler i går. Tok og monerte den i dag. De orginale silikon slangene gikk rett på den nye intercooleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Det var en bombe yodude Samme skjedde med meg, men kun 3. giret gikk Hva slags intercooler kjøpte du? Bilder? Pris? Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ks 242 Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Det var en bombe yodude Samme skjedde med meg, men kun 3. giret gikk Hva slags intercooler kjøpte du? Bilder? Pris? Før så hadde jeg 940 intercooler til ac, rørene går inn midt på. Intercooleren er oprinnelig tilpasset (nissan sunny gtr) han jeg kjøpte den av betalte 5 høvding for den. Han fikk aldri montert den, så den var helt ny. Jeg gå 2,5 høvding for intercooleren. Mål på intercooleren er 30 * 65 80 med rør ut og bakover inn 2,5" ut 3" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Jeg er vel også medlem poffs?? Raste 11 kasser på under et halvt år,og allikevel gikk det ikke opp et lys for meg.. Joda,det gjorde det,men tilpassing av nye kassa tok så lang tid... 3 stk m-46,6 stk m-45 og 2 stk m-47... Dro fast skruene med fingrene tilslutt,for jeg visste at den snart skulle ut igjen... Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Melder meg inn i klubben jeg også,raste x antall på min B-20..på den siste boksen var det kun revers som virket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Da kan vel jeg å melde meg inn... raste en m46 for 7 dager siden.... :) Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ks 242 Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Melder meg inn i klubben jeg også,raste x antall på min B-20..på den siste boksen var det kun revers som virket. Jeg har 2 stk av getrag girkasse 4 tr. nr 262.0.200.00R Er girkassa tettstga? Hvordan er utvekslingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Jeg har 2 stk av getrag girkasse 4 tr.nr 262.0.200.00R Er girkassa tettstga? Hvordan er utvekslingen? 4 trinns getrag 262 er en vanlig boks med 1.1 på 4de gir.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 jeg vil forhåndsinnmelde meg i girkasseraseklubben :p like før kassen min ryker nå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg