tor_s_sumstad Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Får ikke til å legge inn annonse på "kjøp og Salg", håper det går bra å legge den her. Er det noen i det vidstrakte land som har en Dynamo liggende? Den skal som sagt sitte på en GTI 16v uten større modifikasjoner. evt.noen som har peil på hviken bil jeg kan hente dynamo fra? Haster veldig fordi den jeg har RYKER å jeg kan ikke bruke bilen. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick20 Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Jeg har dynamo fra en orginal gti16v liggende hvis du vil ha. Kom med bud. Den er i fin form :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Har en dynamo fra en GL liggende. Hvis den passer så er den din mot portoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Har en dynamo fra en GL liggende. Hvis den passer så er den din mot portoen. Den passer desverre ikke. Måtte bare bite i det sure eple å bestille en Bytte-dynamo. 1700kr for en 90amp. Er dette dyrt? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick20 Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Hallo?! Greide du ikke å lese at jeg hadde en fra en 16v liggende eller? Du hadde fått den for 500 spenn..Håpløs kar ass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 1700 hørtes dyrt ut, ja. Men 90A er jo greit, om du har stort anlegg (såpass stort at lysa blinker etter bassen med 65A). Da jeg bytta dynamo hadde jeg også lyst på en 90A. Fikk høre at 90A og 65A var i helt forskjellige pantegrupper, og at jeg derfor ikke ville få igjen pant for min gamle. Jeg betalte 2100 for nyoverhalt inkl. montering. Det var jævla dyrt. (Spesielt mtp. at jeg kunne ha gjort det selv). edit: Selve dynamoen kom på 1200 kroner, om jeg ikke husker helt feil. 65A. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Hallo?! Greide du ikke å lese at jeg hadde en fra en 16v liggende eller? Du hadde fått den for 500 spenn..Håpløs kar ass. Har du 90A dynamo? Orginal er vell 65A. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg