Spiffy Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 oki...siden jeg ikke har fått valsa skjermene mine enda så durer jeg rundt med noen heslige 14" stålfelger! ikke d vakreste men du verden hva de har på torshov :pray ;) svinga innom å snappa me meg noen HEFTIGE SPINNERS og her er resultatet :popcorn enjoy! har og en videosnutt på ca en mb visst noen gidder å hoste den en plass! får liksom ikke sett hvor skikkli dritfete de er når d bare er bilder :boxing ja jei vait bilda er crap kvalitet men d vart tatt me mobben... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 hehe, biltema "pimp my ride" look? =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 stemmer! m'm tror aldri hverken jeg eller kammrata mine har ledd så mye før som når vi tok på dissa kapsla!! lol er forestn til salgs viss noen vil ha dem... visst ikke havner dem på en camry med monster scoop og L.E.D. kit INNI bilen yodude Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Hvorfor få på andre felger? De kledde jo bilen über bra. yodude hehe Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 hadde ikk sett så galen ut med cromfelger men for guds skyld ikke 14" dah! :boxing Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Hehe.. Artig! Kjørte rundt med spinning kapsler på gamlebilen (om vintern). Fikk en god del oppmerksomhet. Spesielt på skjærtorsdag når jeg var i sverige.. haha:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 haha...vi skulle igrunn hive dem på en camry å reise på gatebil i helga med den men jeg hakke råd så vi får råne hjemme me kapsler istenfor! Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Hvor er det blitt av de fete 17 tommerne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 de ligger og koser seg ute i boden min siden dem ikke akkurat passer...må valses littt først :hello: kommer vel i slutten av måneden kansje:S må bare få start på'n først å :deng Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg