Hazert Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Hei, Jeg har et lite problem som oppsto i dag, fant det ut først nå når jeg skulle nedover å kjøpe motorbørsen. Lyset i instrumentplanelet og der man stiller varmen osv fungerer ikke lenger. Lys i tak, lyset på hovedbryteren for nærlys og fjernlys fungerer. Kjørecomputeren er ikke nullstilt så det kan ikke være sikringa.. for den går jo på alt kupelys.. Noen som har vært borti det før? Må få fikset dette innen kl 6 i morgen kveld. kommer en som skal se på bilen da, vil helst at alt skal fungere før salg :) Håper på hjelp snarest :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Hei, Jeg har et lite problem som oppsto i dag, fant det ut først nå når jeg skulle nedover å kjøpe motorbørsen. Lyset i instrumentplanelet og der man stiller varmen osv fungerer ikke lenger. Lys i tak, lyset på hovedbryteren for nærlys og fjernlys fungerer. Kjørecomputeren er ikke nullstilt så det kan ikke være sikringa.. for den går jo på alt kupelys.. Noen som har vært borti det før? Må få fikset dette innen kl 6 i morgen kveld. kommer en som skal se på bilen da, vil helst at alt skal fungere før salg :) Håper på hjelp snarest :) Kanskje d kan være så enkelt som at pæra har gått... Test d ut på varmeregulatorene... R verdt et forsøk... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Det samma sjedde med meg i fjord...... Da var det pera som var gåen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 kan ikke være pærene, for det er jo mange pærer :) Speedometert, turteller, kjørekomputer 1 og 2, og pæra til varmebryteren osv. blir jo 5 pærer som har gått på en gang? umulig ;) Får ta turen å feilsøke litt snart tenker jeg. Kan være så mye som en liten kortsluttning en plass. får se på det. Han som skulle komme å se på bilen kommer ikke lell pga. jobbing, så jeg har god tid. arr :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 hmm, har sett litt på det nå men skjønner ikke hva det kan være. det er ikke noe strøm i de kablene som går til de pærene. Er det et reele for speedometer, turteller, kjørecomputer 1 og 2, midtkonsoll - lysene ? er er for kun jeg nemte opp nå? skal det ikke være automatsikring på speedometerlyset da? Hvor vil jeg da finne reeleet eller det som kan være årsaken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Da beklager jeg vøtt.... :pray Men det er jo noen reeleer på sikrings boxen,, og det kan jo hende at det hjulet som styrer styrken på lyset i Dæsjen er stilt ned :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 ja, hmm. De reeleene :P hadde man bare hvis hva som var til hva så :) alt jeg vet er at den nederst til høyre er til starteren :P Har laget en ny tråd, for det er ikke kun de lysa som er borte, er faktisk mer :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 hmm.. det var da kjipt at det skulle vere sånne problemer når du akkuratt skal selge bilen din oxo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Måtte jo selvfølgelig komme akuratt nå også :( Måtte nok avvise visningen i dag også, så da får jeg bare beholde den til jeg får fikset dette. Vil ikke selge en bil med noe defekt :( Vil at bilen skal være i tipptopp stand som når jeg hadde den, ikke selge den en problemstilling :P Men men. Ny tråd: http://www.bilforumet.no/topic/73983-elektriske-problemer/?do=findComment&comment=761946 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg