Enghracing Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Jeg har ikke peil på det photoshop greiene i det hele tatt!! Bare vært moro om noen kunne gjort no småting som gjør bilen litt kulere...skjørter eller noe annet..... Noen som gidder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Kadetten der er jo pen nok fra før av. :) Ta et bilde mer fra sia så er det enklere å se hvordan det blir med skjørt. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 den der var fet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 her er et nytt bilde Jeg må se og få noen skjørter på den vettu....er litt tomt uten...også er ikke kanalene så pene...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Så egentlig ikke helt vitsen med å modde noe mer på den! kadetten så mer en bra nokk ut fra før :pray men et par skjørter kunne vel gjort seg, kanskje jeg mekker på et par i PSP. se om jeg får tid først, da jeg driver med mye annet stash! men likte fargen på bilen din Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 streetsliderz: Takk!!! Moro og høre hva andre syns :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 da fikk du m3-sideskjørt og sota hovedlykter. Tut å kjør. :cab Ble dårlig kvalitet på sidekjørta, men du ser hvordan det blir. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 gjorde en modd jg oxo.. ganske rask modd. cleaning og sideskjørt+"sveivd ned viduet litt" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 M3 skjørter har jeg aldri likt. men takk for at dere gjor om, så jeg får se åssen det ser ut :) Olsen_nissan: De skjørtene så bra ut :) Hva heter de? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Hmm, hvor i norge går den bilen der?? Mener og ha sett en helt lik i Halden.. *tenke* Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Den går i halden!! ;) Er fra halden jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 K. Da hadde jeg ikke sett syner.. Skriv i profilen din at du er fra by'n da:p hehe Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 M3 skjørter har jeg aldri likt. men takk for at dere gjor om, så jeg får se åssen det ser ut :) Olsen_nissan: De skjørtene så bra ut :) Hva heter de? hehe hehe.. takker.. hva de heter vet jg ikke.. mn de er jo meget orginale da.. så burde ikke vere noe problem å skaffe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 hehe.. takker.. hva de heter vet jg ikke.. mn de er jo meget orginale da.. så burde ikke vere noe problem å skaffe. Trudde du hadde tegnet de selv jeg....Så de skjørtene er fra en bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Trudde du hadde tegnet de selv jeg....Så de skjørtene er fra en bil? de er tegna... mn det er jo veldig mange som har lingnede side skjørt på bilene sine.. så d er sikkert ikke så venskelig å skaffe.. sorry forrvirringen:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg