Islanwind Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Har strøkne lexus lykter viss du er int.......... send pm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Jeg ville satt av en liten time til å lakkere pusser-armene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Turbo på en DXI? Da er det bedre med et motorswap... Jeg har turbo på din DXI og den går godt til å være dxi!! Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 mitt hete tips er : fjern Type-R merket! Helt enig, få det vekk! Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Har strøkne lexus lykter viss du er int.......... send pm.. Ja 1000kr du skulle ha? Ja skal nok ha de men kan jeg gi deg beskjed i uka om eg får tak i peng. Får lønn den 30 denna månden da e bare 8dager til det så .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_sedan94 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Litt ting så e gjort: Front "lippe", sjørter, bak "lippe" lurer på hvor jeg får kjøpt disse "lippene" foran og bak og det sidesjørte? ? Noen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg