saab9000t Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Vet tråden har vært oppe så vidt på 900 forumet, men jeg prøver igjen på 9k forumet! Legg ut bilde av saaben uansett hvilken! og litt info om hva som er gjort og gjerne planer videre... Bare for å gå forran med et godt eksempel legger jeg ut bilde av min og en kamerat sin 9k turbo... For å si litt om min: open air, orginalt effektanlegg, oppjustert APC og trykkvakt, orginal saab bensinchip, talladega vinge.. Og stereo :) Planer: airflow kit, 17", mer stereo, 40mm senkesett og bilstein dempere, turbo fra 9-5 aero, 9k 2,3t girkasse, powerflex.... det meste av dette er nok langt unna enda, men airflow er da hvertfall kjøpt! den andre er vel orginal inntil videre! Planer i nær fremtid: skilt.... Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Min gamle 9k..1987 model 2,0T med 2,3T girkasse.. denne hadde vel bremsepapirer på 269hk på hjula..stygg som f..men gikk som F også..hehe..el ruter..klima..manuell..cruisekontrol..abs.. Denne har jeg nå 2,0 cs 1995...Har alt utstyr unntatt cruisekontroll..under ombygging fra 2,0CS til 2,3T..gleder meg til å få den..har fått på andre felger nå og fått på original spoiler bak..montert dvd med skjerm, skal vel få senket den og få på soting all round snart også.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 to dårlige bilder på hva som skjer med feil bolter..men man ser spoilern og felga da..hehe...18tommere OZ på de forrige bildene..og 17tommere på de nye felga.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Er en 87 9000 Turbo. Pussa og sveisa før jul, lakkert opp igjen i Januar, og satt i litt anlegg. Rockford spiller, Dynabel forsterker, Emphaser 10" og Macrom frontsett. Senka med Lesjöfors fjører (35mm). Planen var å kjøpe standard pakka på Speedparts med JT-anlegg, chip, apc og luftfiler til å begynne med, resten av Talladega stylinga og 18" Compomotive felger. Men så skal jeg på ferie i sommer og slikt så skulle hatt en jobb... Bilen er forresten ekstremt støvete på bildet :mad: og ikke ferdig montert etter lakkering. Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Det sitter egentlig refleksplate på den bilen? skal du sette på igjen den? Og hva hadde du tenkt å sette på av styling? Runar Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Det sitter ikke noen refleksplate der nei, og det har det ikke gjort så lenge jeg har hatt den i alle fall. Skal ikke ha noen heller... Har tenkt til å få tak i skjermbreddinga, skjørta og bakfanger fra Talladega. Og kanskje vingen hvis jeg orker å fikse opp igjen bakluka, ettersom det er masse hull i den til gummi-spoileren. Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Det sitter ikke noen refleksplate der nei, og det har det ikke gjort så lenge jeg har hatt den i alle fall. Skal ikke ha noen heller... Har tenkt til å få tak i skjermbreddinga, skjørta og bakfanger fra Talladega. Og kanskje vingen hvis jeg orker å fikse opp igjen bakluka, ettersom det er masse hull i den til gummi-spoileren. Kan bare si at det er litt ball å få på spoileren.. ingen av de fem hullene som er der kan brukes på talladega spoileren.. da jeg festa min borra jeg først om 6 nye hull, men vinga ble for langt bak. seks nye hull :mad: til sammen 17 hull i bakluka.+ fire store hull fra undersida til muttere. men den er jo tøff da :) gleder meg til jeg får på resten av kitet. Orginalt har det nok vært refleksplate på bilen din. ser hvertfall sånn ut! ellers skulle det sittet ei list over hele skiltplassen. fra lykt til lykt. Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Som sagt, den er ikke ferdig på bildet! Jeg har den lista, den er blå og fin og sitter på bilen nå! :) Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Som sagt, den er ikke ferdig på bildet! Jeg har den lista, den er blå og fin og sitter på bilen nå! :) åjavelja... da skal jeg ikke si noe mer! :) Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Syns denne tråden gikk litt treigt jeg ... ? kanskje noen mods kunne flytta den under det generelle saabforumet ?? Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeff Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Har en 9000 CSE 2.3i 150hk tilsalgs men hvordan legger inn bilder???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Har en 9000 CSE 2.3i 150hk tilsalgsmen hvordan legger inn bilder???? Du må laste dem opp på nettet. For eksempel photobucket eller noe lignende. Så legger du ut link til bildet. Trykk på bildeknappen når du skal skrive innlegg! Denne: Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saabcab33 Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Ta en titt under.... :driving Forresten, takk for sist, Runar! hellothere (skal du til Lånke? ) Siter -89 Saab 900 Turbo cab. Airflow -94 Saab 9000 CD "AERO" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Ta en titt under.... :driving Forresten, takk for sist, Runar! hellothere (skal du til Lånke? ) Lånke for mine føtter.. Regner med at du kommer? Sjøl takk for sist! Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg