simtra Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Jeg prøver å få bilen min til å se bra ut men det er et problem. Bilen mangler en bra front. Har bare det man ikke kan kalle en front. Er det noen av dere som er drevne med Ascona som vet om fronten fra andre biler passer? Eller må jeg lete meg ihjel etter en på nettet, eller hos skrapforhandleren? (Noe jeg ser svart på) Håper en eller annen kan redde meg fra "LeteHelvete"!! Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Ascona sport front: http://home.no.net/baracca/sport.htm 3000,- dog... Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 en ting, hvilken modell er asconan din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simtra Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Det er en 81 mod. Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 da erre vel ascona b da? da ska du ikke ha no styling, så da er det jo ikkeno problem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 hehe...så sant så sant m'm Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg