jas Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 WIP! Før idag bestemte jeg meg for å trene på forskjellige effekter i Photoshop, så jeg leita fram ett bra testobjekt og satte igang... Så det jeg gjorde var: -Speil soting -Hvite blinklys -Hjulspinn effekt -Lyktespoiler -vindu på vei ned -lens flare Skal prøve å fikse mer på den senere... Orginal (meste parten av det som er gjort på denne bilen har jeg aldri gjort før) Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 ideene dine er fete, men utførelsen er litt dårlig:( på vinduet så er den kanten din veldig blurry. den burde være mere presis og jah ikke blurry:P. på øyelokket så trenger ikke den sorte streken å være så sterk. kan godt senke opacityen litt og som jeg sa på supraen, de blå rutene får modden til å se mere fake ut Edit: men det er bra at du prøver. kommer ingen vei uten å prøve;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 må utnytte tiden jeg har med photoshop vettu... får bare brukt det i 30dager om gangen siden jeg bare bruker test utgaver... Men back to tha picture... Har ikke fått helt teken på de vinduene, har liksom 40 bilder på pc'n med vanlig soting så jeg ville prøve å få til speilsoting... men den er ganske vanskelig å få til virker det som.... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Kul mod. Men så ikke så ekte ut, stripene og røyken. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg