Gå til innhold

ny type øyelokk?

Subwoofah

Anbefalte innlegg

da håper jeg at det enten er bildet som gjør det.. eller at det er lakken som ikke blei helt hundre :P for jeg syns dem så litt slitne ut.. tehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...det som er er jo at hvis de lakker fargekoden din helt eksakt, så vil den se mye fyldigere ut enn 10 år gammel lakk. Men dette skal vel en god lakkerer kunne kompensere for..tror jeg? De har hvertfall klart det ganske greit på min..lakken på min bil er jo 7 år gammel nå, og har falma litt..det synes på grillen jeg fikk lakkert. Men det matcher sånn tålelig, hvis man ikke titter for nærme. Hør med et annet firma om de kunne gjort en bedre matchejobb.

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig..Har tenkt til å høre med noen når jeg får bestilt meg vinge (sri kopi) etterhvert. Har hvertfall tatt av øyelokka nå. Snuten kom innom esso`n her jeg bor å sjekka samtlige biler. Folk fikk mangel lapper i hytt og gervær, mens jeg måtte pelle av øyelokka fort som fy, ellers ble det visning

:pisser: :coplight :ssip:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig..Har tenkt til å høre med noen når jeg får bestilt meg vinge (sri kopi) etterhvert. Har hvertfall tatt av øyelokka nå. Snuten kom innom esso`n her jeg bor å sjekka samtlige biler. Folk fikk mangel lapper i hytt og gervær, mens jeg måtte pelle av øyelokka fort som fy, ellers ble det visning

:pisser: :coplight :ssip:

Hmm.. pelle av øyenlokka? hadde slike på mercen min før, og dem var no tuvgodkjente hadde papirer på etc, synest dem var fete eg, mye arbeid og montere eller? på mercen var den ene 100% fin og montere mens den høyre av en eller annen grunn hadde dårlig passform, sto i papirene etc :P var Mattig det, har lyst på gitter eg oxo, mye arbeid ?

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. pelle av øyenlokka? hadde slike på mercen min før, og dem var no tuvgodkjente hadde papirer på etc, synest dem var fete eg, mye arbeid og montere eller? på mercen var den ene 100% fin og montere mens den høyre av en eller annen grunn hadde dårlig passform, sto i papirene etc :P var Mattig det, har lyst på gitter eg oxo, mye arbeid ?

Om du må kutte plastikk, kjøp deg ei stikksag som kutter 45°. Eit uvurderlig hjelpemiddel.

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purken sa at det måtte være i vognkortet for at det skulle være lov. Men altså, hvem har dratt på biltilsynet for å godkjenne et par øyelokk? :rolleyes: De passa egentlig ganske bra:)

Gitteret var ikke så stress. Største jobben var egentlig å klippe til. Så bøyde jeg bare gitteret litt å satt det inn der jeg ville ha det, før jeg bøyde det ut igjen. Så brukte jeg lim for å feste det. Funker fett yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider