Cozby Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Lå bak, lå på siden av og lå foran en svart 350Z CABRIOLET ved 16 tiden i dag fra Rygge til Bomstasjonen. Jeg sier bare :wave Sinnsyk bil. Kjørte på AW- prøveskilter. Måtte være splitter ny. :thumb :thumb Siter 87/89 Sierra Cosw sedan (Solgt) nå Toyota HiAce i påvente av noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Hvis jeg ikke tar feil har TurboKnut litt relasjoner til denne.. :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Hvis ikke jeg tar helt feil, så har TurboKnut relasjoner til de fleste nye Nissan biler som kommer inn til Norge, han vet i hvertfall om de veldig fort! Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larstu Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Sikkert denne du så: http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=14944&highlight= Helt ny 350Z roadster som TurboKnut har relasjoner til ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg