Gå til innhold

Sony kvalitet?!

Ranger emnet

OlaLarsen

Anbefalte innlegg

Har fått et godt tilbud på en sony cdx-f7700 som en forhandler ha hatt liggende som utstilling/demo modell.

Sjekka litt mer opp om denne spillerne og noen har påstått de er dårlige med brennte cder og at typisk lyd fra Sony er en "slank" bass og ikke så dyp.

Noen som har noen erfaringer med denne spilleren eller andre av de litt dyrere sony spillerene (3000-->)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlige med brennte cder og at typisk lyd fra Sony er en "slank" bass og ikke så dyp.

Høres ut som en typisk Sony spiller!

Har hatt 2 Sony spilleretil på over 5K

en ble kjøpt ny... og en brukt... begge med elendig lyd...

Har personlig ikke hatt så mye problem med brente cd'er men kjenner flere som har fått det problemet etter vært!

Mitt råd er; styr langt unna! :jackinbox

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg for min del har den spilleren du evt tenker å kjøpe. Den ble kjøpt grunnet at min pioneer ett eller annet 5500 ble stjålet.

sony spilleren hadde vanvittig mye bedre lyd. bassen ble strammere (bruker en rockford forsterker og 12"sub.) og lydbildet ble klarere.

hvis du har høyttalere under dashbordet, finnes en funksjon som "hever" lydbildet slik at det høres ut som høyttalerne er lengre opp enn i virkeligheten, det hjalp masse på en mazda 626 (GD). Men denne funksjonen har jeg sluttet å bruke etter jeg bytta til audi, pga at den har diskanter oppe i døren.

Men iallefall, fra min side anbefales denne spilleren på det sterkeste, har iallefall ikke hatt noe problem med den, og synes lyden er kjempegrei. (med pioneer spilleren som sammenligningsgrunnlag).

Lars Olav

edit: har aldri hatt problemer med brente cder heller, å de har jeg en del av. med helt lovlig kopiert musikk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en CDX-7700 og det er den største dritten jeg har vært borti. Jeg dro tilbake der jeg kjøpte den en stund senere og sjekket en cd på samme spiller i butikken, men der var akkurat samme problemet. Skurring osv...

mitt råd. styr unna..

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en CDX-7700 og det er den største dritten jeg har vært borti. Jeg dro tilbake der jeg kjøpte den en stund senere og sjekket en cd på samme spiller i butikken, men der var akkurat samme problemet. Skurring osv...

mitt råd. styr unna..

Sony er knall på fjernsyn f.eks men ikke spillere eller bilstereo generelt. Det er en grunn til at megabillig.com ikke selger hverken Sony eller Boss. Kommer aldri på tale å selge slikt møl til våre kunder. Finnes andre billigmerker som er mye bedre som faktisk er ganske bra og prisene er også fine. Pyle, Lanzar, Legacy osv. Top of the line koster litt mer men det er lommeboka til folk som bestemmer.

Mitt råd er spar noen måneder og kjøp skikkelig utstyr.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider