OlaLarsen Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Har fått et godt tilbud på en sony cdx-f7700 som en forhandler ha hatt liggende som utstilling/demo modell. Sjekka litt mer opp om denne spillerne og noen har påstått de er dårlige med brennte cder og at typisk lyd fra Sony er en "slank" bass og ikke så dyp. Noen som har noen erfaringer med denne spilleren eller andre av de litt dyrere sony spillerene (3000-->)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christiansk Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 av det jeg har hørt av sony-spillere så har de en "matt" og tam lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 dårlige med brennte cder og at typisk lyd fra Sony er en "slank" bass og ikke så dyp. Høres ut som en typisk Sony spiller! Har hatt 2 Sony spilleretil på over 5K en ble kjøpt ny... og en brukt... begge med elendig lyd... Har personlig ikke hatt så mye problem med brente cd'er men kjenner flere som har fått det problemet etter vært! Mitt råd er; styr langt unna! :jackinbox Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Hehe dette hørtes jo ikke så lovende ut. Noen som i det heletatt har bra erfaringer med sony spillere? f7700,f7500, f7750 eller lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Har en cdx-f7500 og den er det ingen problemer med når det gjelder brente cd'er . Lyden er grei, kjører med standardhøytalere i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 ja eg har sony spiller i bilen til 4500 kr husker ikke modell type . men lyden er meget bra og bass mangler den ikke . har hatt den i snart 3 år uten problemer spiller alle mine brente cd . om ønskligt kan eg finne ut modell type. Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiper_ Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Hei. Jeg for min del har den spilleren du evt tenker å kjøpe. Den ble kjøpt grunnet at min pioneer ett eller annet 5500 ble stjålet. sony spilleren hadde vanvittig mye bedre lyd. bassen ble strammere (bruker en rockford forsterker og 12"sub.) og lydbildet ble klarere. hvis du har høyttalere under dashbordet, finnes en funksjon som "hever" lydbildet slik at det høres ut som høyttalerne er lengre opp enn i virkeligheten, det hjalp masse på en mazda 626 (GD). Men denne funksjonen har jeg sluttet å bruke etter jeg bytta til audi, pga at den har diskanter oppe i døren. Men iallefall, fra min side anbefales denne spilleren på det sterkeste, har iallefall ikke hatt noe problem med den, og synes lyden er kjempegrei. (med pioneer spilleren som sammenligningsgrunnlag). Lars Olav edit: har aldri hatt problemer med brente cder heller, å de har jeg en del av. med helt lovlig kopiert musikk =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Jeg hadde en CDX-7700 og det er den største dritten jeg har vært borti. Jeg dro tilbake der jeg kjøpte den en stund senere og sjekket en cd på samme spiller i butikken, men der var akkurat samme problemet. Skurring osv... mitt råd. styr unna.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Jeg hadde en CDX-7700 og det er den største dritten jeg har vært borti. Jeg dro tilbake der jeg kjøpte den en stund senere og sjekket en cd på samme spiller i butikken, men der var akkurat samme problemet. Skurring osv... mitt råd. styr unna.. Sony er knall på fjernsyn f.eks men ikke spillere eller bilstereo generelt. Det er en grunn til at megabillig.com ikke selger hverken Sony eller Boss. Kommer aldri på tale å selge slikt møl til våre kunder. Finnes andre billigmerker som er mye bedre som faktisk er ganske bra og prisene er også fine. Pyle, Lanzar, Legacy osv. Top of the line koster litt mer men det er lommeboka til folk som bestemmer. Mitt råd er spar noen måneder og kjøp skikkelig utstyr. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg