-zlurv- Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 hehe... kan jo ikke vite alt heller.. :bump det var faktisk første gang jeg lagde Xenon lys og.. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 fet modd. men d er noe rart med mønsteret på bakdekket... dårlig klipp under senking kanskje?? går fra lys til veldig mørk:S men fin modd fordet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 fet modd. men d er noe rart med mønsteret på bakdekket... dårlig klipp under senking kanskje?? går fra lys til veldig mørk:S men fin modd fordet.. tror jeg har klart og fått fikset det... :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Fikk lyst til å modde den jeg også :D Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Fikk lyst til å modde den jeg også :D hehe, den er lett og modde! og værsegod! ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Så bra ut den.. men bakhjulet (felgen) svinger litt.. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 hehe, den er lett og modde! og værsegod! ;) Greit at jeg poster den her? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Greit at jeg poster den her? jo da.. :) lure på og modde den en gang til... :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Fet modd :pray Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 takk takk :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 :pray Naaaaais:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Her er min versjon :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 :pray Naaaaais:D takk takk :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg