RaCk Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 neste uke begynner montering av deler. Og nei. Det er ikke rust. Det er noe isolasjons materiale som ligger strødd overalt. Skal støvsuge det vekk når jeg får tid. Kledde bilen M3 speil? ;) http://www.hydr.org/ :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Starion'en til Robert er der også. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HKS Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 vunnet i lotto i det siste eller ?? :D Siter -BMW 320 Coupe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Du må ta deg en tur ut med CRX'n din neste uke. :) Da har jeg alt regner jeg med. Det har han på AST lovet meg hvertfall. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg