Hazert Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Har tatt en god del bilder av bilen nå og plukket ut de jeg ble mest fornøyd med, ble en god del bilder :) http://bilder.7kt.net/VW-Golf-2%2C0-GTi Der finner du bildene, kommentarer tar jeg gjerne i mot ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 helt grei den.. Personlig liker jeg ikke fargen..å jeg misliker slik badlook list sterkt spes på såpass lys farge, men smaksak.. Skulle fått lakka fangerne å bredderne å slikt i samma som bilen, gjort seg.. å hivd på non felger å dekk:) Baklysa var fine te bilen.. Mye er den senka? =) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 er nok en spesiell farge ja, kan nok si det slik :) men den er utrolig fin i virkeligheten, er flere som sier det. Men smak å behag :) Synst du ikke det blir for grønt? synst nesten det jeg, men men :) Er senka 60/40 med h&r cupkit senkesett (fjører og dempere) kjøpt hos vwcarconsult.no :) Bilen er forresten til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 hei. syns bilen var fin jeg, fargen var også kuul litt spesiel. men jeg syns prisen din på autodb var litt drøy for en 3er som har gått såpass langt. Lykke til me salget :) vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Er en fin bil da:) Det er det. Hvilken pris ville du ha fåreslått da? Som jeg sier til alle som ringer, prisen er prutbar :) Er faktisk ingen som har vært å sett på den ennå, mange som ringer men jeg bor for langt unna sier det, noen fra kr.sand, bergen, stavanger osv. og jeg som bor på sunndalsøra, like ved molde. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 du kan sikkert få nærmere 50 for den.. da hadde jeg vært fornøyd:) lykke til med salget... =) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 skal i allefall ha 55000 for den :) Er en ganske så fin en bil, gjort mye med den.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 er jo en gti så holder seg jo helt greit i pris:) hehe.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 akuratt det vettu :) jeg har ikke den dyraste gti'n nå som er tilsalgs, er mange som er dyrere også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Fin bil og fet farge:) Om du vil ha fram de negative sidene så er det speila dine og den fjøla/lista/badlook greia (MIN mening er at at den lista er noe av det styggeste som har blitt produsert til golf 3) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 syns ikke badlook er stygt, men list:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 :) smakogbehag :) kjøpt meg et lite udyr i fylla i går. hehehe :P http://bilder.7kt.net/Pocket-Bike-50ccm datt også ned kjellertrappa, gikk litt vilt for seg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Pen bil og mange flotte bider. Likte spesielt det første bildet som kommer frem der du har alle høyspent kablene inn mot den store lyse veggen. Bra bilde!!! Pocket bike er konge morro! kjørte rundt på en slik en selv under streetmeet`n som var på Hamar for litt siden,det ble til at jeg og eier`n av den burna i filler bakhjulet. den spinner godt så lenge dekket blr varmt nok :D hehehe Det såret ditt på sida di så rett og slett ikke bra ut azzz... sier bare A U U U lykke til med salget :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Pen bil og mange flotte bider. Likte spesielt det første bildet som kommer frem der du har alle høyspent kablene inn mot den store lyse veggen. Bra bilde!!! Pocket bike er konge morro! kjørte rundt på en slik en selv under streetmeet`n som var på Hamar for litt siden,det ble til at jeg og eier`n av den burna i filler bakhjulet. den spinner godt så lenge dekket blr varmt nok :D hehehe Det såret ditt på sida di så rett og slett ikke bra ut azzz... sier bare A U U U lykke til med salget :pray Takk takk for tilbakemeldingene :) Er dette bildet som er min favoritt også, blir på en måte et slags suug med de kablene :) Pocket var dødsrått :) skal fjerne plomberinga nå snart, så den blir litt hissigere :) Var ut å kjørte en tank tidligere en dag her, morro, dirrer bra i rompa:P Såret ser bedre ut nå, ikke så ille som det var. slik som skjer :) Bilen er så og si solgt også ;) mandag blir den hentet :( blir trist men gleder meg til vr6 med store planer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 pen bil med pen farge..litt lavere skulle den kanskje vært? :) noen tøffe bilder her, likte det over her best jeg og, men dette er også i mine øyne ganske kult,bra sug i bildet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg