JChE Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 her en dag, når jeg satte meg ut i bilen, så vrei jeg om nøkkelen som vanlig, og det kom bare et klikk... på samme måte som hvis jeg prøver å starte bilen i andre gir enn "P" eller "N". Det er montert en gammel bosch alarm med startsperre på bilen, som jeg nå har koblet ut, og koblet sammen en ledning fra tenningslåsen, som tidligere gikk igjennom alarmen. Men fremdeleles vil ikke innslaget på startmotoren slå inn... Etter et par timers assistanse fra falken, koblet vi tilslutt bare en ledning inn på innslaget på startmotoren, som jeg da holder inn på +polen på batteriet for å starte, som en midlertidig løsning... Noen som har vært borti dette? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Ingen som har peiling på dette? :bump Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nachan Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Sliter med samme problemet nå tror jeg, hører bare et klikk når jeg vrir om tenninga.. Har bare hatt bilen (Mitsubishi Galant 90' mod) i to uker.. Argh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Dette høres veldig ut som at starteren din ikke får skikkelig strøm eller strøm i det heletatt. Mål på starteren om det er strøm til den når du vrir om nøkkelen til start posisjon, er det strøm der så gå over å puss eller bytt alle kabelsko på starteren og på ledningene som går til den. Så burde du nok komme langt. Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg