Morten_A Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Kan noen modde 240in litt.... Bross foran med samme farge som bilen,Sette på den orginale spolern til 240 (den vanlig lille) og ta skiltet helt hvit å sette på MAX power skiltet fra bilbladet max power å sote vinduene litt, hadde vert jult... TAkker til den som gidder Bilde ligger her PS: det nederste yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Jeg tror du vil oppnå lite jubel med denne posten. For det første er det 'ingen' som er super keen'e på å modde bilder i så lav oppløsning. Kvaliteten på bildet er også for dårlig for å oppnå et bra resultat. Prøv å ta bilde med bedre kamera å legg ut i minimum 1280 x 1024 oppløsning! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 bare det blir seanes likt ut å fargene blir dem samma så er jeg yodude må vel ikke være krystallklart bilde.... men men... da er det vel en utfordring :) hadde vert fint om noen kunne gjort det da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Skjønner deg, men når man er vant til å starte på klare store bilder så blir man litt oppgitt når noen spør man kan modde bilder med annen kvalitet! Håper det årnar sÆe! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 ja skjønner... det er ikke min bil da så det blir ganske vansklig å ta andre bilder. vil bare se hvordan bilen blir kanskje min engang blir sån.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg