acoupe Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 hei ! Lurte på om jeg vil kjenne stor forskjell med supersprint grenrør ? Har 2,5" eksos fra kat og bak, vil jeg da få stor effektøkning ved å sette på grenrør fra supersprint ? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Har ikke peiling, bilen går ikke enda :pray MEn, hvis du er like heldig som meg, så passer ikke dritten sammen med resten av eksosen uten en del mods på den gamle eksosen din. Har tatt meg NOEN timer å få eksosen på bilen, og høres ut som det er noen timer igjen med tetting. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 hjelper jo litt med grenrør, men var jeg deg ville jeg byttet kam først. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 blir ganske rå lyd med grenrør (pga) det tynne stålet . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg