Anonym010101 Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Trenger help å finne et par 8 tommere i hattehylla, de må klare å spille HØYT, rent, om det er 2-3-4 veis spiller ingen trille! :) En annen ting jeg lurer på er: Når 12 tomms kickersubben min er ferdig innspilt, vil bassen kunne spilles høyere med da og blir det bedre bass, evt hvor mange timer tar innspillinga på et kicker S12L7 element ca? MVH Ole B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Hvis det er det du absolut vil ha så er vel pioner accelerate et greit valg. Det jeg og sikkert MANGE andre her vil anbefale deg er å bruke pengene på et godt frontsett istedet.Den subben skal ikke låte noe særlig annerledes, det er bare å vrenge på det. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym010101 Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Hvis det er det du absolut vil ha så er vel pioner accelerate et greit valg.Det jeg og sikkert MANGE andre her vil anbefale deg er å bruke pengene på et godt frontsett istedet.Den subben skal ikke låte noe særlig annerledes, det er bare å vrenge på det. Jeg har et Focal frontsett så det trenger jeg ikke! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg