ekdal Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 kan jeg montere ny styling selv. da tenkte jeg på nye spoilere og fangere og eyelids og slikt. eller bør verkstedet gjøre slikt? Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 kan jeg montere ny styling selv. da tenkte jeg på nye spoilere og fangere og eyelids og slikt. eller bør verkstedet gjøre slikt? klart du kan gjer det sjøl! men det finnes sikkert noken som kunne gjort det for deg og dersom du er usikker... men kansje det er betre å få hjeølp til montering av ein bekjennt som kan det enn eit verksted... er prisen eg tenker på... ka bil har du? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekdal Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 har en primera -92 slx sedan 2.0 Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Jeg fikk veldig gode tips om hvordan jeg skulle eller burde montere stylingskittet mitt fra Firmaet jeg kjøpte det av. De er jo på en måte eksperter på delene de selger. Torshov og Mekonomen kan også hjelpe til med tips og montering. Det er ganske lett å montere det selv når du vet hva du skal gjøre og har det nødvendige verktøyet. Tolmådighet er også en fin egenskap å ha med seg. Husk ta bilde før og etter montering. Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg